Serwis

Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w sklepie DJI TRUKSZYN i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej.

W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy info@trukszyn.pl

NAPRAWA GWARANCYJNA 

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową - https://trukszyn.pl/serwis/

Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej. 

Etapy obsługi zgłoszenia

1. rejestracja konta / logowanie - https://trukszyn.pl/serwis/

2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA

3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego

4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres:

SERWIS TRUKSZYN

ul. Leśne Wzgórze 16

72-004 BUK

monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - https://trukszyn.pl/serwis/

Informujemy, że zgłoszenia serwisowe gwarancyjne, bezpłatnie obsługujemy tylko dla produktów DJI zakupionych w naszym sklepie.

Obsługa gwarancyjna dla produktów DJI zakupionych poza naszym sklepem jest płatna 150zł brutto

 NAPRAWA PŁATNA

 W przypadku napraw płatnych np. w sytuacji uszkodzenia drona lub innych produktów DJI, również możesz skorzystać z naszego serwisu.

Wystarczy utworzyć zgłoszenie serwisowe i wysłać je do nas. Możliwe jest również utworzenie zgłoszenia w naszym sklepie stacjonarnym:

 TRUKSZYN.PL Autoryzowany Reseller DJI

Ul. Leśne Wzgórze 16

72-003 BUK

 Etapy obsługi zgłoszenia

 1. rejestracja konta / logowanie - https://trukszyn.pl/serwis/

2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA

3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego

4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres:

 Dane adresowe:

SERWIS TRUKSZYN

Ul. Leśne Wzgórze 16

72-003 BUK

5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - https://trukszyn.pl/serwis/

 

Po dostarczeniu  drona (osobiście bądź wysyłkowo) zostanie on przekazany na serwis do ekspertyzy.

 

Centrum serwisowe DJI dokona ekspertyzy i poda koszty naprawy.

Czas naprawy serwisowej wynosi zwykle do 14 dni

Cena ekspertyzy/obsługi gwarancji  to 150zł, jeśli zdecyduje się Pan/Pani na naprawę po podaniu kosztów, opłaca Pan/Pani tylko koszty naprawy po otrzymaniu faktury PRO-forma.

Po naprawie sprzęt zostaje odesłany pod wskazany adres.W celu sprawnej korespondencji prosimy o podanie w zgłoszeniu serwisowym informacji kontaktowych ( adres odsyłki lub nr paczkomatu, adres e-mail oraz nr telefonu), oraz dokładnego opisu problemu.