Serwis
Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w sklepie DJI TRUKSZYN i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej.
W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy info@trukszyn.pl
NAPRAWA GWARANCYJNA
Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową - https://trukszyn.pl/serwis/
Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.
Etapy obsługi zgłoszenia
1. rejestracja konta / logowanie - https://trukszyn.pl/serwis/
2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres:
SERWIS TRUKSZYN
ul. Leśne Wzgórze 16
72-004 BUK
monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - https://trukszyn.pl/serwis/
Informujemy, że zgłoszenia serwisowe gwarancyjne, bezpłatnie obsługujemy tylko dla produktów DJI zakupionych w naszym sklepie.
Obsługa gwarancyjna dla produktów DJI zakupionych poza naszym sklepem jest płatna 150zł brutto
NAPRAWA PŁATNA
W przypadku napraw płatnych np. w sytuacji uszkodzenia drona lub innych produktów DJI, również możesz skorzystać z naszego serwisu.
Wystarczy utworzyć zgłoszenie serwisowe i wysłać je do nas. Możliwe jest również utworzenie zgłoszenia w naszym sklepie stacjonarnym:
TRUKSZYN.PL Autoryzowany Reseller DJI
Ul. Leśne Wzgórze 16
72-003 BUK
Etapy obsługi zgłoszenia
1. rejestracja konta / logowanie - https://trukszyn.pl/serwis/
2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres:
Dane adresowe:
SERWIS TRUKSZYN
Ul. Leśne Wzgórze 16
72-003 BUK
5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - https://trukszyn.pl/serwis/
Po dostarczeniu drona (osobiście bądź wysyłkowo) zostanie on przekazany na serwis do ekspertyzy.
Centrum serwisowe DJI dokona ekspertyzy i poda koszty naprawy.
Czas naprawy serwisowej wynosi zwykle do 14 dni
Cena ekspertyzy/obsługi gwarancji to 150zł, jeśli zdecyduje się Pan/Pani na naprawę po podaniu kosztów, opłaca Pan/Pani tylko koszty naprawy po otrzymaniu faktury PRO-forma.
Po naprawie sprzęt zostaje odesłany pod wskazany adres.W celu sprawnej korespondencji prosimy o podanie w zgłoszeniu serwisowym informacji kontaktowych ( adres odsyłki lub nr paczkomatu, adres e-mail oraz nr telefonu), oraz dokładnego opisu problemu.